pátek 27. ledna 2012

Skoro po měsíci.

Situace se lepší. Sice se stále ztrácím pod vodou a moje bóje mě odmítá poslouchat - naposled se mi utrhla a letěla sama na hladinu - ale jinak to jde. Seznámila jsem se konečně s nějakýma cizincema, jeden britskej dive master po mně jede, ale bohužel není můj typ. Ale je milej, občas chodíme na pivo.
Jedu příští týden na pár dní do Kuala Lumpur obnovit si thajské vízum na 2 měsíce, budu bydlet u jednoho známého od Míši, čímž se vše zjednodušuje. Takže se docela těším. A taky že si odpočinu.
Před pár dny jsme si s Míšou vzaly volno a šly se válet k bazénu v drahém resortu předstíraje, že tam patříme, jiank by nás vyhodili. Pro větší nenápadnost jsme si tam koupili Ice Coffee. Byla to paráda.
S jedním klukem co tu byl jsem šla hrát tenis, kurt byl betonovej a trochu pršelo, takže to bylo spíš bruslení, ale byla sranda.
A to nejlepší nakonec - viděli jsme velrybího žraloka - viz video níže. Vydejchala jsem skoro celou lahev z toho adrenalinu. Byl nádhernej, není co víc dodat. Měli jsme štěstí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat