čtvrtek 19. ledna 2012

Po 20 dnech.

Vše jde zatím obstojně. Jsem poměrně vyčerpaná, páč je tu dost práce. Když nejsem na potápění, jsem tu na recepci, pomáhám v kuchyni a taky jezdím jako průvodkyně na výlet po ostrově.

Ale aspoň to utíká, vynahradím si to až budu cestovat. Bydlím teď s Míšou a je dobře že tu je, páč mi pomáhá v práci. Měli jsme několik hezkých ponorů, viděli jsme pole sasanek, velkou medůzu, spoustu ryb i korálů a vrak. Koupila jsem si svojí novou bóji abych měla co pouštět na hladinu, když jsem se skupinou ve vodě. Poprvé se mi sekl naviják a já letěla nahoru i s bójí! Haha... Ale to ještě nebylo to nejhorší. Byla jsem poslána do vody se čtyřmi lidmi - spoléhaje na moji schopnost ovládat kompas! Od chvíle co jsem se potopila jsem nevěděla kde jsme. Vynořit se nesmím a tak jsem tam pendlovala pod dně jak brundibár a pak se vynořila někde úplně v háji a museli jsme po hladině plavat zpátky. Svedla jsem to na spodní proud a oni to naštěstí sežrali. Ale na puse se mi z toho stresu udělal opar jak langoš! Od té chvíle se děsím kompasu. Ale musím se to nějak naučit, jinak to nejde, kompas je potřeba. Nevzdám se bez boje!

Jsou tu samí čecháčci, byla jsem s nima na výletě a myslela jsem, že je všechny zavraždim. Nejen, že v pralese hulili, řvali a dělali bordel, ale ještě jsem musela poslouchat kecy horší než u Homolků. Já už na to nemám. Držela jsem se jako poslední a snažila se předstírat, že k nim nepatřím. Když ale odhazovali vajgly do řeky u mangrovníků, to už mi slušně tekly nervy. No a večer tu sedí chlastaj a to už toho mám fakt plný brejle. Slunce seno erotika hadr. No snažím se to vydržet, je to jen na chvíli, ale musím říct, že se těším na angličtinu a na cizince. Byli tu i fajn lidi, ne že ne, ale je to únavný pořád poslouchat jak řešej angličtinu a pálivý jídla a tohleto a támhleto...

Od půlky února jsem free a plánujeme s Míšou jet na do Bangkoku, pak Chang maie, pak se uvidí, v úvahu přichází i Kambodža. Moc se těším. Určitě pak ještě strávím nějakou dobu jen na ostrovech opalováním.

Tož zatím tak... Pište jak se máte vy...!!!

1 komentář:

  1. Opar jak langoš si přeju vyfotit... tady chčije a chčije a na Moravě se topí ve sněhu. Pošli sem nějakou teplou frontu, protože už odmítám nakupovat na krám svetry.... :-)

    OdpovědětVymazat