čtvrtek 2. února 2012

Kuala Lumpur.

Prodloužené vízum mám, bylo to dobrodrůžo, páč jsme si zapoměla nechat udělat fotky, musela jsem honem ven, vyfotit a zpět a ještě jsem ukecala ženskou aby mi vydala vízum dřív, páč mi letělo letadlo.

Jinak KL - mně se to město líbilo. Je tam spousta bělochů, indů a asiatů, ale atmosféra docela v klidu. Z mešit se ozývá hýkání, ale na to už si pomalu zvykám. Měla jsem tam místního průvodce, který se o mě ukázkově staral, přestože mě před tím nikdy neviděl. První noc jsem sice byla trochu nervní a pro jistotu jsem si zabarikádovala dveře a k posteli dala násadu od koštěte, ale druhou noc už jsem byla v klidu :) Nejvíc se mi líbilo v Chinatown a byla jsem i na vyhlídce v Twin Towers! Byli jsme na večeři v malajské a indické restauraci. Moc fajn výlet...

Už je únor a my s Míšou brzy končíme s prací a jedeme směr sever. Obě už se nemůžeme dočkat. Práce mi chodí takže peníze mám, dokonce přišly i nové pracovní nabídky.

Sotva jsem dorazila zpět, z Octopus divers se ozývalo hýkání se silným moravským přízvukem a už na dálku bylo slyšet cinkání lahví. Už se tomu jen směju, protože vím, že za chvíli odjíždím... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat