sobota 24. března 2012

Koh Tao = KoNec...

Tak 3 týdny v tomto blaženém ráji stačily a já pádím zpět do Prahy.
Bylo to tu moc fajn, relax, krásný ostrov. Abych se nenudila, dodělala jsem si kurz Freedivingu. Šla jsem do 15 metrů na nádech, nic závratnýho, ale v pohodě. Taky jsem si půjčila motorku, tu jsem na strmém kopci odřela a platila nehorázný prachy. Ale co, to je život. Jinak jsem se tu jen válela, četla si, spala :)

Poprvé se vážně těším domu. Čeká mě tam totiž spousta super věcí - hlavně budu natáčet desku! Děsně se těšim. Taky hrát tenisové soutěže. A těšim se na lidi.

Thajsko bylo fajn, hezká příroda - to především, čisto. Ale Indie je větší divočina za mnohem míň peněz. Každopádně super strávená zima, potkala jsem fajn lidi a viděla pěkná místa. Co víc chtít!

Good bye Thailand, welcome Praha!

Žádné komentáře:

Okomentovat